BäSTSäLJARE NYA UTGåVOR HÖGA CBD STAMMAR FEMINISERADE FRÖN AUTOBLOMMANDE FRÖN VANLIGA FRÖN PRODUKTER
HEM Om Barneys BARNEYS FARM På TURNE KUNDSERVICE RECENSIONER CANNABIS FRÖKOLLEKTIONER FEMINISERADE FRÖN VANLIGA FRÖN AUTOBLOMMANDE FRÖN BARNEY'S PRODUKTER

FRAKT & RETURER

1. Hur ser eran förpackning ut?

På Barney's Farm gör vi vårt bästa för att se till att frakten är så säker som fysiskt möjligt så att dina produkter kommer att levereras intakta.

Vår förpackning är helt vanlig och det nämns inga produkter som finns i paketet. Ingen beställningsblankett bifogas destinationer inom EU.

2. Kan jag spåra min leverans?

Ja, du kommer att få ett bekräftelsemail och information om uppföljningen av vår kurir-tjänst så snart produkterna har skickats. Denna uppföljning kommer att innehålla spårningsinformation som är synlig online.

Spåra din beställning är snabb och enkel, skriv bara ditt beställningsnummer och e-postadress. https://www.barneysfarm.com/track

3. Skickar ni till mitt land?

Även om Barney's Farm är stolt över att erbjuda en världsomfattande frakttjänst, är vissa länder uteslutna på grund av specifika lagar. Vi kan inte skicka till var som helst inom: Nederländerna, USA, Norge, Kina, Malaysia, Asien, Australien eller Kanada.

Om du är osäker kan du kontakta oss via e-post eller telefon och vi kommer att kunna identifiera om ditt land är kvalificerat.

4. Vad är leveranskostnaderna?

Alla leveranskostnader utarbetas under beställningsprocessen. Kostnaden för leverans beror på ordervärde och det land som din order skickas till.

5. Levererar ni till USA?

Barney's Farm skickar inte produkter till någon stat i USA.

6. Hur lång tid tar det för mitt paket att anlända?

Alla leveranstider varierar beroende på slutdestinationen för ditt paket. Beräknad leveranstid utarbetas under beställningsprocessen och ger en grov uppskattning av slutleveransen beroende på fraktregion. En unik spårningskod kommer att behandlas efter att din beställning har skickats, vilket gör det möjligt att spåra leveransen.

7. Kan jag byta ut mina produkter?

Alla produkter kan bytas så länge de returneras i sin ursprungliga oöppnade förpackning.

8. Vad händer om min order skadadas i leverans?

Det finns sällsynta tillfällen då din försändelse skadas under leverans. Om någon del av din order levereras i ett otillfredsställande skick, var god kontakta oss inom en vecka efter mottagandet av din beställning.

Vi kommer att behöva en skriftlig beskrivning av eventuella skador som ditt paket har uppstått, tillsammans med ett foto av eventuella skador. Vi kommer då att kontakta dig för att åtgärda problemet.

Observera att eventuella returer och skadade returer måste godkännas av Barney's Farm team. Eventuella beställningar som returneras utan föregående samtycke kommer inte att åtgärdas.

9. Vad händer om en del / hela min order saknas?

Vi skickar alla beställningar i diskret, omärkt förpackning. Vi tar ut det absoluta minimibeloppet för frakt som möjligt, samtidigt som du säkerställer att dina varor kommer säkert och snabbt. I det osannolika fallet du inte får din order så som den var avsedd, om så är fallet inkluderar våra spårningsalternativ att försäkra sig om värdet av produkterna inom den ordningen (exklusive fraktkostnad). Vi måste emellertid få relevant fotografisk bevisning innan vi kan kreditera ditt konto med 100% på värdet av dina produkter.

10. Mitt paket anlände inte vid det angivna datumet?

Om ditt paket inte har kommit fram till det angivna datumet, vänligen kontakta leveransservice. Var vänlig och kontrollera din leveransbekräftelsemail för att se om det finns några eventuella förseningar som kan påverka leveransen av ditt paket.

Kom ihåg: Lördag och söndag räknas inte som arbetsdagar.

Om ditt paket saknas eller skadas, vänligen se de andra FAQ-erna på vår webbplats.  

11. Skickar ni till postbox?

För att upprätthålla integriteten och hålla våra leveranser diskreta levererar vi bara till personliga adresser.

 

12. Hur lång tid tar det att få min beställning?

Barney's Farm team försöker göra alla leveranser inom 24 timmar efter att köpet fullbordats. Vi packar och skickar våra beställningar från måndag till fredag, utom nationella helgdagar. Vi kommer att hålla dig informerad via e-post när din order är bearbetad. Om din order visar en "Fördröjning" -status är det möjligt att problemet är relaterat till produktens tillgänglighet, eller i vissa fall med informationen du har angett för sändningen. Om du föreslår något oväntat kontaktar vi dig för att åtgärda eventuella problem.

 

13. Kan min beställning levereras till en annan adress?

Vi kan bara skicka order till den adress som lämnats under leveransen. När vi har skickat din beställning kan vi inte ändra den angivna adressen.

Se till att alla detaljer är korrekta vid beställning, eftersom Barney's Farm inte ansvarar för ytterligare leveransavgifter eller leverans.

 

14. Vad händer om jag missar leveransen?

Posttjänsten kommer att försöka leverera ditt paket flera gånger. Under vissa omständigheter kommer de att leverera den till en lokal paketdistributionsanläggning. Om du misslyckas med att samla paketet inom den angivna tidsfristen skickas ditt paket tillbaka till våra lager.

Vi kommer att kontakta dig gällande din beställning så fort ditt paket återförs till vårt lager.

 

15. Kan tullen kontrollera mitt paket?

Samtidigt som vi försöker se till att vår frakt blir diskret som möjligt finns det alltid chans att tullen kommer att kontrollera din beställning, oavsett leveransalternativ.

Även om Barney's Farm kan skicka till ditt land kan vi inte ge någon information om den rättsliga statusen för någon av våra produkter i det landet.

Var vänlig och undersök dina lokala lagar och bestämmelser innan du handlar, eftersom Barney's Farm inte kan hållas ansvarig för några beställningar som granskas av dina nationella tullgrupper.

 

 

Exklusiv tillgång endast för vuxna. Innehåll för personer på 18 år eller äldre som går in på barneysfarm.com är reserverat för personer i tillåten ålder. I Nederländerna är tillåten ålder 18 år, kolla dina lokala lagar och respektera dem. Vi skickar våra marijuanafrön med förbehållet att de inte kommer att användas i strid med nationella lagar. Kunder måste vara medvetna om att cannabisfrön är olagliga i vissa länder. Barneys Farm ger dessa frön under förutsättning att de inte kommer att tas till länder där de är olagliga. De som gör det är ensam ansvariga för sina egna handlingar och Barney's Farm tar inget ansvar i detta avseende.Vår webbutik uppfyller nederländsk lag. Frö säljs strikt för souvenirer, förvaring och genetisk konservering. Allmän juridisk varning: Frösättning är olaglig i de flesta länder. Vänligen kontrollera landets lag om frön, tillbehör och andra produkter som är relaterade till cannabiskulturen.

Ja, jag är 18 år eller äldreJag godkänner inte