BäSTSäLJARE NYA UTGåVOR HÖGA CBD STAMMAR FEMINISERADE FRÖN AUTOBLOMMANDE FRÖN VANLIGA FRÖN PRODUKTER
HEM Om Barneys BARNEYS FARM På TURNE KUNDSERVICE RECENSIONER CANNABIS FRÖKOLLEKTIONER FEMINISERADE FRÖN VANLIGA FRÖN AUTOBLOMMANDE FRÖN BARNEY'S PRODUKTER

FAKTA

1. Are your seeds legal in my country?

Barney Farm Farm kan leverera frön till olika länder runt om i världen, men kan inte kommentera vår frös rättsliga status inom ditt land.

Undersök dina nationella och lokala lagar innan du köper för att se till att din beställning är laglig att importera. Barney's Farm ansvarar inte om tullen behåller några beställningar.

2. Hur ska jag lagra mina frön?

Här på Barney's Farm gillar vi att ge våra kunder det bästa sättet att lagra sina produkter så att de är lika bra att använda i framtiden som den dag du köper dem.

Precis som med någon typ av frö rekommenderar vi att du lagrar ditt köp på en torr och sval plats. Förändringar i temperatur och fukt kan allvarligt riva upp dina frön, och vi vill att du ska ha den bästa upplevelsen med ditt Barney's Farm-köp!

Vi är mycket noga med att torka alla våra frön för att säkerställa att vi undviker försämring under leverans och lagring.

För bästa resultat behåll alla frön i originalförpackningen, eller en tydligt märkt lufttät behållare.

3. Kommer jag behöva göra ett konto?

Du behöver inte göra ett konto för att köpa några produkter från Barney's Farm.

Varje beställning som du gör kommer att behöva åtföljas av din kontaktinformation, som endast kommer att användas för att direkt kontakta dig om dina ordrar.

Se vår sekretesspolicy för mer information om hur din information hanteras.

4. Hur gör jag en order?

Beställa genom Barney's Farm har aldrig varit enklare! hitta de produkter du vill köpa och lägg till dem i din kundvagn. När du är nöjd med den slutliga beställningen kan du välja "Checka ut" -knappen i din korg.

Härifrån måste du ange din faktureringsinformation och fraktinformation. Dessa uppgifter kommer alltid att användas av Barney's Farm för att behandla din beställning och kommer aldrig att användas av en tredje part.

För att vara diskret kommer alla betalningar till Barney's Farm att innehålla Barneys Souvenir på dina kontoutdrag.

När betalningen har bearbetats kommer ett e-mail att genereras som visar dina beställningsuppgifter, inklusive ditt beställningsnummer som måste användas om det behövs ytterligare kommunikation.

Se vår sekretesspolicy för att lära dig mer om hur din information hanteras.

5. Behöver jag göra ett minimumsköp?

Det finns inget krav på minimumsköp för att göra en order via Barney's Farm webbutik.

6. Kan jag se min orders framsteg?

På Barney's Farm ser vi till att alla kunder håller sig uppdaterade om hur deras order fortskrider. Du kommer att få ett mail på varje punkt i leveransprocessen och kommer att få ett mail med spårningsinformation när din beställning har skickats.

Vänligen behåll alla e-postkorrespondenser från Barney's Farm, och se till att du kontrollerar skräppost och spam-mappar så att du får alla mail. Du kan behöva använda dessa e-postmeddelanden för att kontakta kundservice om några problem uppstår.

7. Kan jag ändra en befintlig order?

På grund av de stora försäljningsvolymer som behandlas är det osannolikt att vi kommer att kunna ändra några beställningar efter betalning. Beställningar bearbetas och skickas på snabbast möjliga sätt för att säkerställa att leveranstiderna hålls till ett minimum.

- Inget belopp kommer att tas ut från kortet tills varor har skickats.

- 14 dagar för att avbryta och returnera köp som görs utanför butikerna (online, telefon eller postorder)

- Utan extra kostnad, 2 års garanti (juridisk garanti)

Enligt EU-regler har du alltid rätt till minst 2 års garanti utan kostnad.

Denna 2 års garanti är din minsta rättighet. Nationella bestämmelser i ditt land kan ge dig extra skydd: dock måste avvik från EU-regler alltid vara i konsumentens bästa intresse.

För mer information se http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Innan kunden placerar beställningen och checkar ut måste de godkänna användarvillkor och presenteras för en direktlänk till användarvillkor.

Vänligen kontakta vårt supportteam så snart som möjligt för att undvika komplikationer. Även om vi inte kan garantera ändringarna ska vi göra vårt allra bästa för att tillgodose dina behov.

8. Kan jag ombeställa några tidigare produkter?

Barney's Farm erbjuder för närvarande inte en ombeställningstjänst. Om du vill återskapa en tidigare order måste du göra om samma sak som när du beställde din ursprungliga order. Vi måste behandla den som en ny order, så se till att alla betalningsuppgifter är klara.

Detta har gjorts för att säkerställa att varje order hålls så säker och diskret som möjligt. Om du vill beställa i bulk kan du se våra Vanliga frågor om handelskonton där vi tillhandahåller all information du behöver om bulk eller handelsköp.

9. Kan min beställning avbrytas?

Vänligen kontakta vårt supportteam omedelbart om din order måste avbrytas. - Inget belopp kommer att tas ut från kortet tills varorna har skickats.

- 14 dagar för att avbryta och returnera köp som görs utanför butikerna (online, telefon eller postorder)

i EU har du rätt att returnera dessa inköp inom 14 dagar för full återbetalning av de inköpta produkterna. Fraktkostnader, när det är tillämpligt, kommer inte att återbetalas. Du kan göra det av vilken anledning som helst - även om du helt enkelt ändrade dig.

- Utan extra kostnad, 2 års garanti (juridisk garanti)

Enligt EU-regler har du alltid rätt till minst 2 års garanti utan kostnad.

Denna 2 års garanti är din minsta rättighet. Nationella bestämmelser i ditt land kan ge dig extra skydd: dock måste avvik från EU-regler alltid vara i konsumentens bästa intresse.

För mer information se http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_en.htm

Innan kunden placerar beställningen och checkar ut måste de godkänna användarvillkor och presenteras för en direktlänk till användarvillkor.

Barney's Farm kan inte avbryta en order när den har skickats.

10. Hur kan jag uppdatera mina uppgifter?

För tillfället kan du inte skapa ett konto hos Barney's Farm, så dina uppgifter måste anges varje gång du beställer.

Kontakta våra supportlinjer omedelbart om du har angett några uppgifter felaktigt för att se till att det inte finns några problem med leverans och leverans av din beställning.

11. Vad händer om jag väljer fel land när jag gör en banköverföring?

Var god och välj alltid rätt land för destination. Bankbetalningar för order med en fraktadress som inte matchar fraktlandet kommer INTE att återbetalas.

12.

Exklusiv tillgång endast för vuxna. Innehåll för personer på 18 år eller äldre som går in på barneysfarm.com är reserverat för personer i tillåten ålder. I Nederländerna är tillåten ålder 18 år, kolla dina lokala lagar och respektera dem. Vi skickar våra marijuanafrön med förbehållet att de inte kommer att användas i strid med nationella lagar. Kunder måste vara medvetna om att cannabisfrön är olagliga i vissa länder. Barneys Farm ger dessa frön under förutsättning att de inte kommer att tas till länder där de är olagliga. De som gör det är ensam ansvariga för sina egna handlingar och Barney's Farm tar inget ansvar i detta avseende.Vår webbutik uppfyller nederländsk lag. Frö säljs strikt för souvenirer, förvaring och genetisk konservering. Allmän juridisk varning: Frösättning är olaglig i de flesta länder. Vänligen kontrollera landets lag om frön, tillbehör och andra produkter som är relaterade till cannabiskulturen.

Ja, jag är 18 år eller äldreJag godkänner inte